Hoogtepunten van het internationale trainingsevenement in Madrid

Vanaf het podium van het internationale trainingsevenement in Madrid verkondigde de president en medeoprichter van ACN, Greg Provenzano, het volgende: “De komende paar jaar van ACN zullen alles wat we tot nu toe hebben bereikt ruim overtreffen.” Dit zette de toon voor drie onvergetelijke dagen met belangrijke trainingen, inspirerende erkenningsceremonies en de fantastische gastsprekers tijdens het internationale trainingsevenement in Madrid.

Klik hier voor een bezoek aan de Facebookpagina van ACN waar u foto’s kunt vinden van het evenement.
Zo kunt u de foto’s die u leuk vindt delen en uzelf en uw vrienden taggen.

TRAINING & GASTSPREKERS

ACN heette twee speciale gastsprekers welkom, beiden met een unieke boodschap over hoe u de ACN Opportunity ten volle benut. De eerste gastspreker was Peter Lamas op zaterdagochtend. Hij deelde niet alleen zijn ongelooflijke verhaal, maar sprak ook over zijn productfilosofie rond de Aluminé-productlijn. Na hem kwam Vice President of Leadership Development van ACN, Larry Raskin, die de aandacht van het publiek greep met een krachtige en indrukwekkende boodschap. Naast deze gastsprekers gaven veel van de belangrijkste Senior Vice Presidents en Regional Vice Presidents sleuteltrainingen.

image1

AANKONDIGINGEN

Diensten

Streef naar 5 is nu beschikbaar voor klanten!
In navolging van de lancering van Streef naar 5 voor IBO’s eerder dit jaar, is het nu ook beschikbaar voor JOi-klanten in Denemarken, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk!

ACN Companion-app – Uw digitale telefoniedienst voor onderweg
Deze dienst is nu in 17 Europese landen beschikbaar met of zonder de telefoonadapter voor digitale telefonie van ACN.

JOi simkaartpakketten
Tijdens het evenement konden IBO’s voor het eerst JOi simkaartpakketten voor het Verenigd Koninkrijk aanschaffen. Ze zijn beschikbaar in een pakket van 5 stuks voor € 15,00 (incl. btw) en zorgen ervoor dat IBO’s een bonus krijgen voor elke geactiveerde simkaart en dat de bestelling sneller op de persoonlijke klantenlijst (PCL) verschijnt. Daarnaast biedt het veel gemak voor de klant. U kunt nu uw simkaartpakket bestellen op www.acnibo.tools en profiteren van gratis verzending (alleen voor simkaarten). In december komt dit ook beschikbaar in Frankrijk.

JOi Internationale tarieven
In november worden de internationale tarieven van JOi nog competitiever in Denemarken!

JOi Tabletplannen – Verenigd Koninkrijk
Er komen in het VK 2 nieuwe dataplannen voor tablets beschikbaar vanaf 1 december. Plannen van 2 GB & 5 GB beschikbaar voor 1 punt elk. Blijf op de hoogte van meer details via ACN in Action!

image4

JOi – Meer punten voor overgedragen nummers in Frankrijk
Was al van toepassing voor alle JOi L & JOi XL klanten sinds de lancering in juli, maar verschijnen nu als 3 punten op de PCL (omhoog van 2).

SFR – Mobiele compensatie
IBO’s krijgen een compensatie als ze breedband en mobiel bundelen, per account: 1 mobiel = € 5 CV, 2 mobiel = € 10 CV en 3 mobiel = € 15 CV met 1 punt.

Aldro Energy – Spain
Bekijk het bijgewerkte bonusdocument voor de verbeterde bonuspromotie in oktober!

First Utility
Nieuw slim tarief beschikbaar, waarbij klanten een gratis Cosy-thuisverwarmingscontroller
kunnen krijgen, inclusief professionele installatie ter waarde van maximaal £ 250! Meer informatie vindt u op de aanbiedingspagina van First Utility in de Online Shop.

Verisure – Verenigd Koninkrijk
Vanaf 18 oktober komt er een exclusieve ACN-productaanbieding ter waarde van meer dan £ 150. Bekijk uw ACN in Action voor meer informatie.

image5

Verder heeft Mike Cupisz, medeoprichter van ACN, een voorproefje gegeven van de talloze verbeteringen die er in 2018 aankomen voor mobiele telefonie, energie, gecombineerde en andere diensten in heel Europa.

Product

Bij de zaal waren talloze productpakketten verkrijgbaar in de gelegenheidswinkel in Madrid, inclusief 3 Aluminé-cadeaupakketten voor huidverzorging die vanaf 1 november verkrijgbaar zijn op de website www.benevita.eu. Ook komt er binnenkort een aanbieding voor een cadeautje bij de aankoop van Aluminé-haarverzorgingsproducten. Houd daarom ACN in Action in de gaten voor meer informatie.

ERKENNING

Felicitaties voor onze vier nieuwe Regional Vice Presidents die hun promotie hebben ontvangen op het podium in Madrid: Fahad Rahim, Humraz Khan, Sonia Najeeb en Hamzah Almasyabi. We hadden ook een promotie tot Senior Vice President, aangezien het lid van de Circle of Champions Abubakar Qasim zijn ACN-organisatie tot nog grotere hoogte heeft gebracht! Er waren tevens vele promoties tot de positie van Regional Director.

EEN BIJDRAGE AAN DE GEMEENSCHAP

ACN en de medeoprichters willen altijd wat terugdoen voor de gemeenschap die zij bezoeken. Op vrijdag verwelkomde Mike Cupisz de uitvoerend directeur van Ronald McDonald House Charities in Madrid, José Antonio García García, op het podium en stelde hem aan het publiek voor. Gedurende het evenement werd er door de aanwezigen een financiële bijdrage geleverd aan het goede doel en het totale bedrag aan donaties werd door de medeoprichters verdubbeld. Op zondagmiddag presenteerden de medeoprichters een cheque ten bedrage van € 11.713,86 aan Rafael Gil-Alfaro en José Antonio García García van RMHC.

HET VOLGENDE EVENEMENT

Internationale evenementen zijn de beste manier om uw organisatie op te bouwen en de ACN Opportunity te presenteren in de meest energieke omgeving die u zich maar kunt bedenken. Ze geven de aanwezigen ook een goed begrip van de visie van ACN, voor nu en voor de toekomst. Zorg er dus voor dat u zich vandaag nog vooraf inschrijft voor de internationale conventie van ACN, die van 23 tot en met 25 februari 2018 in Rotterdam, Nederland zal worden gehouden! U kunt zich ook vooraf inschrijven op uw mobiele toestel via www.acnreg.eu

Met ACN heeft u uw eigen organisatie, maar staat u er nooit alleen voor!

Begin nu